کد خبر 1652548
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
سرقت از یک منزل در صومعه سرا با پخش غذای مسموم

فرمانده انتظامی صومعه سرا گفت: سارقی که در پوشش دادن غذای طبخ شده ساکنان یک منزل را بیهوش و طلاجات آنان را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جعفر عدلی مژدهی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا در استان گیلان گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر ورود به عنف و سرقت طلاجات از منزلش در بخش ضیابر، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تحقیقات پلیس از مالباختگان و همچنین مستندات باقی مانده از صحنه سرقت، سارق شناسایی شد.

فرمانده انتظامی صومعه سرا تصریح کرد: سارق با ۲۹ سال سن پس از هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش در شناسایی و دستگیر شد.

به گفته سرهنگ عدلی، متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد که با خرید دو پرس غذای طبخ شده، آن را مسموم و با قرار دادن جلوی درب منزل مالباخته، ساکنان منزل را بیهوش کرده است.

او همچنین با بیان اینکه از مخفیگاه متهم یک قطعه النگوی سرقتی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان کشف شد، گفت: این فرد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی این چنینی از پذیرش غذا از افراد ناشناس و همچنین خوردن غذاهایی که منشاء طبخ آنها معلوم نیست، خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    مگه ساکنان منزل گربه بودن که تو غذا را قراردادی جلوی خونه تا بخورن؟!!!
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    جماعت همیشه گشنه دله فکر نکردی برای چی دو پرس غذای مفتی پشت در خونت گذاشتن.
  • Ti IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 0
    مفت باشه کوفت باشه ،، الان ی عده وانتی و کامیونی در ورودی شهرها اقدام به فروش کیک و بیسکویت و تنقلات کارتنی عمده و خرده می کنند ، نه فاکتور خریدی نه مجوز بهداشتی نه جواز فروش و نه کد پستی محل فروش دارند ،، کلا بهداشت و اصناف و سد معبر کاری هم باهشون ندارد ، خدایی نکرده یکی با این خوراکی مسموم بشه مقصر کیست ، کدام سازمان رسیدگی می کند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس